- Obejmuje uszkodzenia powstałe w wyniku użytkowania (nie mechaniczne)
- Brak udziału własnego ani rachunków za robociznę
- Natychmiastowa pomoc i porada przez telefon
- Specjalistyczny serwis w autoryzowanych stacjach serwisowych Sony
- Czas na przedłużenie gwarancji to 360 dni od daty zakupu produktu.
Serwis Extra 3 Lata
Serwis Extra polega na wydłużeniu opieki serwisowej identycznej jak podczas gwarancji Producenta ponad podstawowy okres gwarancji.
Nie jest to ubezpieczenie a wydłużenie gwarancji Producenta do 3 roku pełnej opieki serwisowej od daty zakupu sprzętu.
Zakupując w/w pakiet serisowy upewnij się czy model Twojego Telewizora BRAVIA jest wyszczególniony na liście kompatybilnych produktów.
W przypadku jeśli Twój sprzęt nie jest wyszczególniony na liście kompatybilnych produktów, skontaktuj się z nami mailowo bądź telefonicznie.
Proszę pamiętać, iż zakupiony Serwis Extra można nadać wyłącznie produktom zakupionym w dniu zakupu sprzętu lub do 360 dni od daty zakupu sprzętu.
Gwarancja obejmuje modele :
|
|
|
Brak metod dostawy dla tego produktu.