Rozdzielczość [Mpx]: 27
Zakres czułości ISO: 50 - 102400
Rodzaj stabilizacji: Brak (w obiektywie)
Rodzaj matrycy: CMOS Exmor R
Maksymalna rozdzielczość filmu: 4K
Dodaj do koszyka ten aparat oraz wybrany z listy obiektyw i otrzymaj rabat 1 000 zł.
Akcja promocyjna trwa od 5.11 do 1.12.2024 r.
Lista obiektywów: Link
Procesor wykorzystujący sztuczną inteligencję
System AF aparatu α6700 znacznie lepiej rozpoznaje obiekty, przez co ma o wiele większą ogólną wydajność. Technologia pogłębionego uczenia się pozwoliła wprowadzić system AF z rozpoznawaniem w czasie rzeczywistym, zwiększyć niezawodność śledzenia w czasie rzeczywistym i rozszerzyć zakres śledzonych obiektów.
Nowy poziom jakości obrazu
Wykonana w technologii BSI, zaawansowana matryca CMOS Exmor R o efektywnej rozdzielczości 26,0 megapikseli wykorzystuje wiele technologii przetworników obrazu Sony, dzięki ma wyjątkową czułość, rozdzielczość i zakres dynamiczny. Jej połączenie z nowym procesorem obrazu BIONZ XR™ zapewnia naturalne przejścia tonalne i realistyczne kolory. Zakres czułości ISO przy fotografowaniu i filmowaniu wynosi od ISO 100 do ISO 32 000. Daje to dodatkową swobodę podczas zdjęć w różnych warunkach, w tym w pomieszczeniach i słabym świetle.
5-osiowa optyczna stabilizacja obrazu
Śmiało fotografuj z ręki lub w słabym świetle. Wbudowany w korpus 5-osiowy optyczny system stabilizacji obrazu wykrywa i kompensuje drgania różnego rodzaju. Najnowocześniejsze, precyzyjne czujniki żyroskopowe pozwalają wydłużyć czas otwarcia migawki nawet o 5 stopni, co bardzo przydaje się podczas zdjęć wymagających dłuższej ekspozycji: w pomieszczeniach, nocą itp. Zmodernizowany algorytm wykrywa drgania aparatu z dokładnością do jednego piksela, dzięki czemu stabilizacja jest bardziej efektywna niż w poprzednich modelach. [1] Obrót wokół osi pionowej [2] Przechył lewo/prawo [3] Przechył góra/dół
Różne ustawienia rozmiaru i jakości obrazu RAW
Oprócz standardowej kompresji obrazów RAW aparat α6700 umożliwia także kompresję bezstratną, która pozwala szybko zmniejszyć objętość pliku bez pogorszenia obrazu, a w rezultacie zarejestrować więcej zdjęć o wysokiej jakości w trybie zdjęć seryjnych. W przypadku obrazów JPEG i HEIF dostępne jest nowe ustawienie jakości „Lekka” do tworzenia plików z mniejszą ilością danych.
Twórczy wygląd
Funkcja „Twórczy wygląd” daje więcej twórczej swobody i upraszcza fotografowanie, filmowanie i strumieniowe transmisje na żywo. Do wyboru jest 10 wstępnie zaprogramowanych ustawień, przeznaczonych do bezpośredniego użycia lub samodzielnego dostosowania do motywu lub sceny. Żądany klimat można więc stworzyć jeszcze przed rozpoczęciem zdjęć, które będą dzięki temu od razu gotowe do udostępnienia.
10-bitowy format HEIF — fotografie z płynnymi przejściami tonalnymi
α6700 to pierwszy aparat APS-C umożliwiający zapis w formacie HEIF (High Efficiency Image File). Format ten zapewnia płynne, 10-bitowe przejścia tonalne, które nadają bardziej realistyczny wygląd niebu i pozwalają uniknąć występowania pasów na odcieniach skóry na portretach. Zaawansowana technologia kompresji HEIF zachowuje jakość obrazu mimo znacznego zmniejszenia objętości plików.
System AF z funkcją rozpoznawania ludzi w czasie rzeczywistym
Aparat α6700 wykrywa ruch z użyciem danych o kształtach obiektu i znacznie lepiej rozpoznaje oczy ludzkie. Wykorzystuje także wyuczone kształty i postawy ludzi, aby dokładnie rozpoznawać pozycję ciała i głowy. Pozwala to na przykład nastawiać i śledzić ostrość, gdy obiekt jest odwrócony od aparatu lub nosi okulary przeciwsłoneczne, kask itp.
System AF rozpoznający w czasie rzeczywistym szerszy zakres obiektów
Oprócz ludzi i zwierząt aparat α6700 rozpoznaje ptaki, owady, samochody, pociągi i samoloty, łatwiej jest więc uzyskać udane fotografie i ujęcia filmowe. Wprowadzono również możliwość rozpoznawania nie tylko oczu człowieka, zwierzęcia lub ptaka (Real-time Eye AF), lecz także głowy i tułowia. Wydajność rozpoznawania zwierząt jest o ponad 40% większa niż w modelu α6600.
Szybszy, dokładniejszy system AF
Duża moc obliczeniowa i ulepszone algorytmy nowego procesora BIONZ XR zapewniają znacznie lepsze działanie systemu AF. Podczas fotografowania wykorzystuje on nawet 759 pól wykrywających fazę, które pokrywają około 93% kadru. Technologia pogłębionego uczenia się pozwoliła wprowadzić system AF z rozpoznawaniem w czasie rzeczywistym i zwiększyć niezawodność śledzenia w czasie rzeczywistym wspomaganego przez wydajniejszy i działający w szerszej strefie system Fast Hybrid AF.
Ponad 1000 zdjęć z dużą szybkością
Wydajny procesor BIONZ XR w aparacie α6700 współpracuje z dużym buforem pamięci, zwiększającym prędkość zapisu na karty pamięci. W rezultacie w trybie zdjęć seryjnych aparat pozwala zrobić do 1000 zdjęć JPEG, do 59 zdjęć RAW z kompresją lub do 23 zdjęć RAW z bezstratną kompresją. Bezgłośna, niewibrująca migawka elektroniczna umożliwia ciche zdjęcia seryjne z prędkością do 11 kl./s, w pełnej rozdzielczości i ze śledzeniem AF/AE.
Precyzja systemu AF w słabym świetle — od –3,0 EV
Najnowsze algorytmy AF pozwalają dokładnie ustawiać ostrość przy jasności nawet –3,0 EV (AF-S, odpowiednik ISO 100, obiektyw F2.0). Tryb „Priorytet ostrości” zwiększa niezawodność systemu AF w słabym oświetleniu i przy mniejszych otworach przysłony.
Funkcja Full-time DMF
Podczas fotografowania w trybie automatyki ostrości AF-C lub AF-S można obrócić pierścień regulacji ostrości, aby natychmiast włączyć tryb ręcznej regulacji ostrości. Pomaga to szybko przenieść ostrość na inny obiekt.
Idealne zdjęcia dzięki bracketingowi ostrości
Aparat α6700 pozwala automatycznie zrobić do 299 zdjęć ze stopniowo zmieniającym się punktem ostrości. Użytkownik może określić własne interwały zmian i przebieg sekwencji. Wybierz idealne ujęcie albo połącz wiele zdjęć w jeden obraz o niezwykłej głębi ostrości.
Nagrywanie znakomitych filmów 4K
Aparat α6700 rejestruje filmy 4K (QFHD: 3840 × 2160) w formacie do 60p (50p) z użyciem technologii oversamplingu 6K firmy Sony. Wykorzystanie dodatkowych szczegółów w wynikowym obrazie nadaje nagrywanym filmom 4K wyjątkową rozdzielczość nawet przy wyższych ustawieniach liczby klatek na sekundę. Aparat obsługuje też wysokiej jakości formaty XAVC S-I (All-Intra) i XAVC HS z 10-bitowym próbkowaniem koloru 4:2:2.
Ekspresja obrazu S-Cinetone™
Aparat α6700 wykorzystuje tę samą technologię koloru co renomowane kamery CineAlta i Cinema Line. Pozwala też wybrać fabrycznie zaprogramowany profil obrazu Sony S-Cinetone, który zapewnia wierniejsze odwzorowanie kolorów i naturalne odcienie skóry.
Krzywa gamma S-Log3 z ponad 14-stopniowym zakresem dynamiki tonalnej
Krzywa gamma S-Log3 z ponad 14-stopniowym zakres dynamiki tonalnej (45)Krzywa gamma S-Log3 rozszerza zakres przejść tonalnych od cieni do średniej szarości (18%). W rezultacie zapewnia ponad 14-stopniowy zakres dynamiki tonalnej i umożliwia twórcze przetwarzanie koloru.
Możliwość importowania i użycia własnych tabel LUT
Sprawdzaj już na etapie zdjęć, jak będzie wyglądał materiał S-Log3 po postprodukcji. Aparat α6700 pozwala importować własne tabele LUT (Look Up Table) w formacie .cube i stosować je do podglądu obrazu na monitorze w celu sprawdzenia, jaki będzie efekt zastosowania tabeli LUT w postprodukcji.
Lepsze śledzenie w czasie rzeczywistym
Ulepszone, bardziej niezawodne śledzenie w czasie rzeczywistym z użyciem SI ułatwia pracę w wielu sytuacjach i pozwala skupić się na kompozycji ujęcia. Aparat α6700 umożliwia nawet śledzenie osób w kaskach i zwierząt odwróconych od obiektywu.
Nagrywanie obrazu 4K 120p z dużą liczbą klatek na sekundę
Rejestracja materiału o wysokiej rozdzielczości z dużą liczbą klatek na sekundę — do 120p w przypadku obrazu 4K QFHD (3840 × 2160) — rozszerza możliwości w postprodukcji. Pozwala na przykład podkreślić ruch obiektu lub płynnie odtwarzać ujęcie w zwolnionym tempie. Tryb S&Q umożliwia ponadto nagrywanie ujęć w zwolnionym lub przyspieszonym tempie w samym aparacie.
Tryb Active Mode do wydajniejszej stabilizacji filmów
Tryb Active Mode umożliwia skuteczną stabilizację obrazu podczas filmowania z ręki. Aparat α6700 dokładnie wykrywa także drgania korpusu i kompensuje je technikami optycznymi bez utraty mobilności, również podczas nagrywania filmów 4K.
Automatyczne kadrowanie filmów z użyciem sztucznej inteligencji
Technologia rozpoznawania obiektów z użyciem sztucznej inteligencji umożliwia automatyczne kadrowanie, czyli automatyczne zmienianie kompozycji ujęcia filmowego w taki sposób, aby główny obiekt zajmował najważniejsze miejsce w kadrze. W rezultacie kadrowanie jest na bieżąco korygowane nawet po zainstalowaniu aparatu na statywie, a ujęcie wygląda jak nakręcone przez doświadczonego kamerzystę.
Tworzenie animacji poklatkowych w samym aparacie
Funkcja animacji poklatkowych umożliwia tworzenie filmów z efektem time-lapse w samym aparacie. Interwał między obrazami może wynosić od 1 do 60 sekund, łatwo jest więc przekształcić wolną akcję w przyjemną w oglądaniu animację poklatkową. A jeśli do aparatu podłączona jest zgodna lampa wideo (sprzedawana oddzielnie), można wybrać ustawienia, przy których lampa będzie włączać się bezpośrednio przed rejestracją każdej klatki, co pozwoli nagrać sekwencję nawet w słabym świetle.
Kompensacja „oddychania” — stabilny kąt widzenia
Podczas filmowania z użyciem zgodnego obiektywu funkcja automatycznej kompensacji „oddychania” wykorzystuje technologię Clear Image Zoom, aby zapobiec zmianom kąta widzenia, jakie mogłaby spowodować regulacja ostrości. Metadanych tych funkcji można też użyć w postprodukcji.
Narzędzia do ustawiania ostrości filmowanego obrazu
Aby ułatwić sobie nagrywanie filmów, można użyć funkcji mapy ostrości, wizualizującej głębię ostrości w czasie filmowania. Informacje o ostrości są na bieżąco nakładane na ekran podglądu na żywo i pozwalają szybko zidentyfikować ostre i nieostre fragmenty. Funkcja ta jest szczególnie przydatna, gdy użytkownik chce szeroko otworzyć przysłonę, by zmniejszyć głębię ostrości. Aparat ma również funkcję wyświetlania zarysu, służącą do sprawdzania automatycznie i ręcznie ustawionej ostrości w czasie nagrywania.
Zaawansowany wizjer elektroniczny
Wizjer elektroniczny OLED XGA o rozdzielczości około 2,36 mln pikseli i współczynniku powiększenia 1,07× niezwykle realistycznie odwzorowuje rzeczywistość. Jest dwa razy jaśniejszy niż w korpusie α6600 i ma szerszy kąt widzenia (33°). Wyraźny obraz ułatwia podgląd zdjęć. Obraz w wizjerze może być odświeżany 120 razy na sekundę — dwukrotnie częściej niż standardowo. Zapewnia to płynność podglądu i minimalne zamazywanie się obrazu podczas śledzenia i filmowania obiektów w ruchu.
Widok z dowolnej perspektywy
Kiedy używasz aparatu α6700 do zdjęć z ręki lub z użyciem gimbala, duży, 3-calowy, dotykowy wyświetlacz LCD o rozdzielczości około 1,03 mln punktów daje Ci dużą swobodę ustawiania ekranu i komponowania ujęcia. Bardzo ułatwia także trzymanie aparatu tuż nad ziemią i w ciasnych miejscach, zapewniając mnóstwo twórczych możliwości podczas zdjęć z ręki i gimbala, zarówno przy fotografowaniu, jak i filmowaniu.
Intuicyjna obsługa dotykowa
Ekran dotykowy ułatwia użycie najważniejszych funkcji, takich jak wyzwalanie migawki lub wybieranie pola ostrości albo śledzonego obiektu. Kiedy przeciągniesz palcem od lewej lub prawej strony, pojawią się ikony pozwalające szybko zmienić tryb zdjęć i inne ustawienia. Przeciągnięcie w górę spowoduje wyświetlenie menu funkcji (Fn). Podczas odtwarzania można łatwo wybierać obrazy stuknięciami, a także powiększać je i zmniejszać, rozsuwając lub zsuwając dwa palce.
Łatwe podłączanie smartfona i stabilna łączność
W pełni wykorzystaj radykalnie poprawioną stabilność połączenia między aparatem α6700 a bezpłatną aplikacją Sony Creators’ App, pozwalającą wygodnie przesyłać zdjęcia i filmy do smartfona lub tabletu. Transmisja działa w tle nawet po zgaśnięciu wyświetlacza smartfona lub uruchomieniu innej aplikacji. Smartfon może też służyć do zdalnego sterowania aparatem. Udoskonalona, zaawansowana łączność bezprzewodowa jeszcze bardziej ułatwia tworzenie kopii zapasowych, udostępnianie i współpracę ze zdalnymi zespołami.
Wysoka jakość strumieniowych transmisji na żywo
Podłącz aparat α6700 do komputera lub smartfona przez łącze USB, aby zmienić go w kamerę internetową 4K (2160p) z zaawansowanym systemem AF. W rezultacie spotkania online i strumieniowe transmisje na żywo zyskają jeszcze lepszą jakość.
Wytrzymały sprzęt
Aparat α6700 został zaprojektowany do pracy trudnych warunkach, ale dzięki lekkiej, wytrzymałej obudowie ze stopu magnezu zachowuje niewielkie wymiary. Jest także wyposażony w niezawodną migawkę o niskim poziomie wibracji, którą przetestowano w pod kątem wytrzymałości przekraczającej 200 000 cykli.
System zasilania USB PD (Power Delivery) do szybkiego ładowania
Aby umożliwić szybkie ładowanie akumulatora w aparacie, zapewniono zgodność ze standardem USB PD, dostarczającym 3–4 razy więcej energii niż w poprzednich modelach. Port USB Type-C® pozwala na podłączenie ładowarki USB lub powerbanku zgodnych z USB PD — i uzyskanie dużego zapasu energii na długie sesje.
Tworzywa z recyklingu w naszych aparatach cyfrowych
Pewne elementy aparatów Sony powstają z tworzywa SORPLAS™: zdatnego do wielokrotnego recyklingu, trwałego materiału o wysokiej jakości. Opracowaliśmy go specjalnie po to, aby zmniejszyć oddziaływanie na środowisko bez pogorszenia parametrów i funkcjonalności. Przez ostatnią dekadę wyeliminowaliśmy z aparatów i kamer cyfrowych Sony 379 ton plastiku z surowców pierwotnych, zastępując go plastikiem z recyklingu.
Dane podstawowe |
|
TYP APARATU/KAMERY | Aparat cyfrowy z wymiennym obiektywem |
Mocowanie obiektywu | Mocowanie typu E |
Sekcja kamery |
|
TYP PRZETWORNIKA | Przetwornik obrazu CMOS Exmor R formatu APS-C (23,3 × 15,5 mm) |
LICZBA PIKSELI (całkowita) | Około 27,0 megapikseli |
LICZBA PIKSELI (EFEKTYWNIE) | Fotografie: maks. około 26,0 megapikseli, filmy: maks. około 19,9 megapiksela |
OPTYCZNY FILTR DOLNOPRZEPUSTOWY | - |
ZAKRES TEMPERATURY BARW | 2500K – 9900K |
Przetwornik obrazu |
|
System ochrony przed kurzem | Tak |
Zapis (fotografie) |
|
FORMAT ZAPISU | JPEG (DCF 2.0, Exif 2.32, zgodność z MPF Baseline), HEIF (zgodność z MPEG-A MIAF), RAW (zgodność z formatem Sony ARW 4.0) |
ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE) [3:2] | APS-C L: 6192 × 4128 (26 M), M: 4384 × 2920 (13 M), S: 3104 × 2064 (6,4 M) |
TRYBY JAKOŚCI OBRAZU | RAW, JPEG, HEIF (4:2:0 / 4:2:2), RAW+JPEG, RAW+HEIF |
14bit RAW | Tak |
Zapis (film) |
|
Format zapisu | Tak |
KOMPRESJA FILMU | XAVC S: MPEG-4 AVC/H.264, XAVC HS: MPEG-H HEVC/H.265 |
FORMAT ZAPISU DŹWIĘKU | LPCM 2 kan. (48 kHz 16 bitów), LPCM 2 kan. (48 kHz 24 bity), LPCM 4 kan. (48 kHz 24 bity) |
System nagrywania (Film) |
|
FORMAT ZAPISU FILMU (XAVC HS 4K) | 3840 × 2160 (4:2:0, 10 bitów) (w przybliżeniu): 119,88p (200 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:0, 10 bitów) (w przybliżeniu): 100p (200 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:0, 10 bitów) (w przybliżeniu): 59,94p (150 Mb/s / 75 Mb/s / 45 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:0, 10 bitów) (w przybliżeniu): 50p (150 Mb/s / 75 Mb/s / 45 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:0, 10 bitów) (w przybliżeniu): 23,98p (100 Mb/s / 50 Mb/s / 30 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 119,88p (280 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 100p (280 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 59,94p (200 Mb/s / 100 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 50p (200 Mb/s / 100 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 23,98p (100 Mb/s / 50 Mb/s) |
FORMAT ZAPISU FILMU (XAVC S-I 4K) | 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 59,94p (600 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 50p (500 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 29,97p (300 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 25p (250 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 23,98p (240 Mb/s) |
FORMAT ZAPISU FILMU (XAVC S-I HD) | 1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 59,94p (222 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 50p (185 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 29,97p (111 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 25p (93 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 23,98p (89 Mb/s) |
Funkcje filmu |
|
ZWOLNIONE I PRZYSPIESZONE TEMPO (LICZBA KLATEK NA SEKUNDĘ) | Tak |
NAGRYWANIE PROXY | Tak |
KOD CZASOWY / BITY UŻYTKOWNIKA | Tak |
WYJŚCIE DANYCH RAW | - |
System nagrywania |
|
Gniazdo na kartę pamięci | Gniazdo karty pamięci SD (zgodne z UHS-I/II) |
System ustawiania ostrości |
|
SPOSÓB NASTAWIANIA OSTROŚCI | Szybki, hybrydowy system AF (AF z detekcją fazy/AF z detekcją kontrastu) |
USTAWIENIE OSTROŚCI | Fotografie: maks. 759 pól (AF z wykrywaniem fazy), filmy: maks. 495 pól (AF z wykrywaniem fazy) |
ZAKRES CZUŁOŚCI OSTROŚCI | EV-3 – EV20 (odpowiednik ISO100 z założonym obiektywem F2,0) |
ROZPOZNAWANIE (FOTOGRAFIE) | Człowiek, Zwierzę, Ptak, Owad, Samochód, Pociąg, Samolot |
ROZPOZNAWANIE (FILMY) | Człowiek, Zwierzę, Ptak, Owad, Samochód, Pociąg, Samolot |
INNE CECHY | Czułość śledzenia AF (fotografie), czułość zmian obiektu AF (filmy), szybkość przejścia AF (filmy), przełączanie pionowego/poziomego obszaru AF, rejestracja obszaru AF, cyrkulacja punktu ostrości, mapa ostrości (film), asysta AF (film) |
WSPOMAGANIE AF | Tak (z wbudowanej diody LED) |
Sterowanie ekspozycją |
|
TYP POMIARU | Pomiar z wykorzystaniem 1200 stref |
ZAKRES CZUŁOŚCI POMIARU | EV-3 – EV20 (odpowiednik ISO100 z założonym obiektywem F2,0) |
KOMPENSACJA EKSPOZYCJI | ±5,0 EV (do wyboru krok 1/3 EV i 1/2 EV) |
CZUŁOŚĆ ISO | Fotografie: ISO 100–32 000 (z możliwością rozszerzenia do ISO 50–102 400), automatyczna (ISO 100–6400, z możliwością wyboru górnej i dolnej granicy); filmy: odpowiednik ISO 100–32 000, automatyczna (ISO 100–6400 z możliwością wyboru górnej i dolnej granicy) |
KOMPENSACJA MIGOTANIA | Tak |
Wizjer |
|
TYP | Wizjer elektroniczny 1,0 cm (0,39") (XGA OLED) |
Liczba punktów | 2 359 296 punktów |
Powiększenie | Około 1,07× (w przeliczeniu na format 35 mm: Około 0,70× (obiektyw 50 mm nastawiony na nieskończoność, –1 m–1) |
DIOPTRIE | Od –4,0 do +3,0 m–1 |
Odległość od oka | Około 22 mm od soczewki wizjera, 19,4 mm od ramki wizjera przy –1 m–1 (norma Camera & Imaging Products Association) |
Wybór liczby klatek na sekundę w wizjerze | Tryb NTSC: standardowy 60 kl./s / wysoki 120 kl./s, tryb PAL: standardowy 50 kl./s / wysoki 100 kl./s |
Ekran LCD |
|
Typ monitora | 7,5 cm (3,0"), TFT |
PANEL DOTYKOWY | Tak |
Liczba punktów | 1 036 800 punktów |
Regulacja kąta | Kąt otwarcia: około 176°, kąt obrotu: około 270° |
Inne funkcje |
|
INNE CECHY | Efekt gładkiej skóry, Twórczy wygląd, Funkcja użytkownika, Profil obrazu, Animacja poklatkowa, Automatyczne kadrowanie, „Mój styl zdjęcia” |
CLEAR IMAGE ZOOM (FOTOGRAFIE) | Około 2x |
CLEAR IMAGE ZOOM (FILM) | Około 1,5× (4K), około 2× (HD) |
Migawka |
|
Typ migawki | Migawka mechaniczna / migawka elektroniczna |
Czas otwarcia migawki | Fotografie (migawka mechaniczna): od 1/4000 do 30 s i B; fotografie (migawka elektroniczna): od 1/8000 do 30 s; filmy: od 1/8000 do 1 s |
Synchronizacja z lampą błyskową Szybkość | 1/160 s |
Elektroniczny pierwszy przebieg kurtyny | Tak (włączanie/wyłączanie) |
Stabilizacja obrazu |
|
Typ | Mechanizm przemieszczania przetwornika obrazu z kompensacją w 5-kierunkach (kompensacja zależy od specyfikacji obiektywu) |
Efekt kompensacji | 5,0 stopni (norma Camera & Imaging Products Association. Tylko pochylenie/odchylenie. Z założonym obiektywem FE 50 mm F1.2 GM. Redukcja szumów przy długiej ekspozycji: wyłączona.) |
TRYB | Fotografie: włączanie/wyłączanie, filmy: aktywny, standardowy, wyłączony |
Lampa błyskowa |
|
TYP | - |
STEROWANIE | Przedbłysk TTL |
KOMPENSACJA MOCY BŁYSKU | +/- 3,0 EV (przełączanie kroku między 1/3 lub 1/2 EV) |
WSPÓŁPRACA Z ZEWNĘTRZNĄ LAMPĄ BŁYSKOWĄ | Lampa błyskowa do systemu Sony α zgodna ze stopką Multi Interface, możliwość użycia adaptera stopki do podłączania lamp wyposażonych w stopkę z automatyczną blokadą |
Mechanizm |
|
Szybkość ciągłego zapisu (przybliżona wartość maks.) | Hi+: 11 kl./s |
LICZBA REJESTROWANYCH KLATEK (W PRZYBLIŻENIU) | JPEG Bardzo wysoka L: 143 klatki, JPEG Wysoka L: ponad 1000 klatek, JPEG Standardowy L: ponad 1000 klatek, RAW: 59 klatek, RAW i JPEG: 44 klatki, RAW (skompresowany bezstratnie): 23 klatki, RAW (skompresowany bezstratnie) i JPEG: 18 klatek |
Funkcja Pixel Shift Multi Shooting | - |
Odtwarzanie |
|
TRYBY | Tryb wyświetlania w powiększeniu, ochrona, ocena, znacznik ujęcia (film), klatka oddzielająca, przycięcie, przechwytywanie zdjęć |
Dostępność |
|
FUNKCJE | Czytnik ekranu, Powiększenie, Mapa ostrości (film), Wyświetlanie zarysu, Rozpoznawanie obiektu w AF, Ostrość dotykiem, Śledzenie uruchamiane przez dotyk, Zdjęcie dotykowe, Automatyczna ekspozycja dotykiem, Odchylany ekran LCD z regulacją kąta nachylenia, Funkcja użytkownika |
Interfejs |
|
ZŁĄCZE KOMPUTEROWE | Pamięć masowa / MTP |
ZŁĄCZE MULTI / MICRO-USB | - |
Stopka Multi Interface | Tak (zgodność z SuperSpeed USB 5 Gb/s (USB 3.2)) |
NFC | - |
Złącze do synchronizacji | - |
SIEĆ BEZPRZEWODOWA (WBUDOWANA) | Tak (zgodność z Wi-Fi, IEEE 802.11a/b/g/n/ac (pasmo 2,4 GHz / pasmo 5 GHz)) |
Bluetooth® | Tak (standard Bluetooth 4.2 (pasmo 2,4 GHz)) |
WYJŚCIA HDMI | Mikrozłącze HDMI (typu D), 3840 × 2160 (59,94p / 50p / 29,97p / 25p / 23,98p) / 1920 × 1080 (59,94p / 50p / 23,98p) / 1920 × 1080 (59,94i / 50i), YCbCr 4:2:2 10 bitów / RGB 8 bitów |
Stopka Multi Interface | Tak (z cyfrowym interfejsem dźwiękowym) |
Gniazdo mikrofonu | Tak (mini jack stereo 3,5 mm) |
Gniazdo słuchawkowe | Tak (mini jack stereo 3,5 mm) |
PILOT (BEZPRZEWODOWY) | Tak (pilot Bluetooth) |
Złącze LAN | - |
FUNKCJE | Przesyłanie do smartfona, sterowanie za pomocą smartfona, sterowanie z komputera |
Strumieniowa transmisja USB |
|
FORMAT DANYCH WIDEO | MJPEG,YUV420 |
ROZDZIELCZOŚĆ WIDEO | 3840 × 2160 (15p / 30p), 3840 × 2160 (12,5p / 25p), 1920 × 1080 (30p / 60p), 1920 × 1080 (25p / 50p), 1280 × 720 (30p), 1280 × 720 (25p) |
FORMAT DANYCH AUDIO | LPCM 2 kan. (16 bitów 48 kHz) |
Dźwięk |
|
Mikrofon | Wbudowany, stereofoniczny |
Głośnik | Wbudowany, monofoniczny |
Kompensacja cech obiektywu |
|
USTAWIENIE | Winietowanie, aberracja chromatyczna, dystorsja, „oddychanie” (film) |
Zasilanie |
|
DOSTARCZANA BATERIA/AKUMULATOR | Jeden akumulator NP-FZ100 |
Czas pracy baterii / akumulatora (fotografie) | Około 550 zdjęć (wizjer) / około 570 zdjęć (monitor LCD) (norma Camera & Imaging Products Association) |
Czas pracy baterii/akumulatora (film, faktyczne nagrywanie) | Około 95 min (wizjer) / około 100 min (monitor LCD) (norma Camera & Imaging Products Association) |
Czas pracy baterii/akumulatora (film, nagrywanie ciągłe) | Około 190 min (wizjer) / około 185 min (monitor LCD) (norma Camera & Imaging Products Association) |
Ładowanie wewnętrznego akumulatora | Tak (dotyczy złącza USB Type-C. Zgodność z technologią USB Power Delivery) |
ZASILANIE PRZEZ USB | Tak (dotyczy złącza USB Type-C. Zgodność z technologią USB Power Delivery) |
Pobór mocy (wizjer) | Fotografie: około 3,6 W (z założonym obiektywem E PZ 16–50 mm F3.5–5.6 OSS), filmy: około 5,2 W (z założonym obiektywem E PZ 16–50 mm F3.5–5.6 OSS) |
Pobór mocy (ekran LCD) | Fotografie: około 3,5 W (z założonym obiektywem E PZ 16–50 mm F3.5–5.6 OSS), filmy: około 5,3 W (z założonym obiektywem E PZ 16–50 mm F3.5–5.6 OSS) |
Waga |
|
SAM KORPUS | Około 409 g |
Waga |
|
WAGA (Z AKUMULATOREM I KARTĄ PAMIĘCI) | Około 493 g |
Wymiary i waga |
|
Wymiary (szer. x wys. x gł.) | Około 122,0 × 69,0 × 75,1 mm; około 122,0 × 69,0 × 63,6 mm (od uchwytu do monitora) |
Temperatura w środowisku pracy |
|
TEMPERATURA W ŚRODOWISKU PRACY | 0–40℃ |
Dostarczane wyposażenie |
|
ZAWARTOŚĆ OPAKOWANIA | Akumulator NP-FZ100, pasek na ramię, przykrywka korpusu, osłona stopki akcesoriów, muszla oczna |
Brak metod dostawy dla tego produktu.