Aparat SONY α9 III (body) | ILCE-9M3
Aparat SONY α9 III (body) | ILCE-9M3
Aparat SONY α9 III (body) | ILCE-9M3
Aparat SONY α9 III (body) | ILCE-9M3
Aparat SONY α9 III (body) | ILCE-9M3
Aparat SONY α9 III (body) | ILCE-9M3
Aparat SONY α9 III (body) | ILCE-9M3
Aparat SONY α9 III (body) | ILCE-9M3
Aparat SONY α9 III (body) | ILCE-9M3
Aparat SONY α9 III (body) | ILCE-9M3

Aparat SONY α9 III (body) | ILCE-9M3

Zapytaj o dostępność
31 985,00 ZŁ
Brutto

Rozdzielczość [Mpx]: 24.6
Zakres czułości ISO: 125 - 51200
Rodzaj stabilizacji: Optyczna, 5-osiowa
Rodzaj matrycy: CMOS Exmor RS
Maksymalna rozdzielczość filmu: 4K

Zapytaj o produkt

Aparat SONY α9 III (body) | ILCE-9M3

Aparat SONY α9 III (body) | ILCE-9M3

Rozdzielczość [Mpx]: 24.6
Zakres czułości ISO: 125 - 51200
Rodzaj stabilizacji: Optyczna, 5-osiowa
Rodzaj matrycy: CMOS Exmor RS
Maksymalna rozdzielczość filmu: 4K

Prosimy wypełnić poniższe pola formularza, biuro obsługi klienta skontaktuje się z Państwem najszybciej jak to możliwe.

* Pola wymagane

Anuluj lub 

 
Nowo opracowany pełnoklatkowy przetwornik obrazu „stacked CMOS” Exmor RS™ o rozdzielczości 24,6 megapiksela z globalną migawką

Nowo opracowany pełnoklatkowy przetwornik obrazu „stacked CMOS” Exmor RS™ o rozdzielczości 24,6 megapiksela z globalną migawką

W aparacie α9 III zastosowano nowy, oparty na architekturze „stacked CMOS”, pełnoklatkowy przetwornik obrazu o efektywnej rozdzielczości 24,6 megapiksela, wyposażony w system globalnej migawki i wewnętrzną pamięć. Ta niezwykle szybka matryca nie powoduje żadnych deformacji obiektów w szybkim ruchu, a dwuwarstwowa struktura i zaawansowana konwersja A/C do minimum ograniczają opóźnienia. Zaawansowany procesor obrazu BIONZ XR™ umożliwia zdjęcia seryjne z szybkością do 120 klatek na sekundę. Nad ostrością obrazu czuwa system AF z dużą liczbą pól wykrywających fazę, który rozpoznaje wiele rodzajów obiektów z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.

Procesor obrazu BIONZ XR

Procesor obrazu BIONZ XR

Procesor BIONZ XR, mający nawet osiem razy większą moc obliczeniową niż poprzednie wersje, przyspiesza i znacznie rozszerza możliwości przetwarzania obrazu. Zapewnia bogatą gradację, realistyczne odwzorowanie kolorów i niski poziom zakłóceń. Pozwala w czasie rzeczywistym przetwarzać duże ilości danych z nowej matrycy Exmor RS nawet podczas zdjęć seryjnych z szybkością 120 kl./s. Dzięki niemu we wszystkich trybach fotografowania obsługiwany jest zapis 14-bitowych obrazów RAW o wysokiej jakości.

Fotografowanie bez efektu zaciemnienia

Fotografowanie bez efektu zaciemnienia

Dzięki wizjerowi bez efektu „blackout” nie stracisz żadnej chwili. Obraz w wizjerze nie zanika nawet w czasie szybkich zdjęć seryjnych, dlatego bezproblemowo utrwalisz całą akcję. Właściwość ta jest ułatwieniem zwłaszcza podczas fotografowania szybko poruszających się obiektów, na przykład lekkoatletów, i wykonywania zdjęć portretowych, gdy nawet najmniejsza zmiana wyrazu twarzy może zmienić świetne zdjęcie w przeciętne.  (A) Fotografowanie bez efektu „blackout”  (B) Fotografowanie z efektem „blackout”

Niezwykle krótki czas otwarcia migawki: 1/80 000 sekundy

Niezwykle krótki czas otwarcia migawki: 1/80 000 sekundy

Utrwalaj w całości szybkie akcje podczas imprez sportowych itp. Przetwornik z systemem globalnej migawki pozwala skrócić czas otwarcia migawki do 1/80 000 sekundy — i uchwycić nawet pocisk opuszczający lufę na zawodach strzeleckich.

Uchwyć najważniejsze chwile w trybie szybkich zdjęć seryjnych

Uchwyć najważniejsze chwile w trybie szybkich zdjęć seryjnych

Funkcja Pre-Capture utrwali to, co zdarzyło się przed wciśnięciem spustu migawki. Dzięki niej nie uronisz ani chwili. Kiedy przycisk spustu migawki jest wciśnięty do połowy, w buforze tymczasowo przechowywane są obrazy rejestrowane z szybkością do 120 klatek na sekundę. Całkowite wciśnięcie przycisku migawki powoduje zapis danych z ostatniego okresu — maksymalnie 1 sekundy. Funkcja ta pomaga uchwycić chwile trwające ułamek sekundy, gdy odrobinę za późno wciśniesz spust migawki — na przykład moment zerwania się ptaka do lotu.

Zwiększanie szybkości zdjęć seryjnych

Zwiększanie szybkości zdjęć seryjnych

Funkcja zwiększania szybkości zdjęć seryjnych tymczasowo zwiększa tempo wykonywania zdjęć. Dzięki niej, gdy nadchodzi kluczowy moment, można zwiększyć szybkość zdjęć seryjnych do 120 kl./s. Przydaje się to zwłaszcza podczas fotografowania sportu i szybkich akcji, gdy można z grubsza przewidzieć przebieg zdarzeń.

Szacowanie postawy człowieka z wykorzystaniem modelowania szkieletu

Szacowanie postawy człowieka z wykorzystaniem modelowania szkieletu

Dzięki innowacyjnemu przetwarzaniu z użyciem sztucznej inteligencji aparat α9 III może wykorzystać dane o kształtach obiektów do dokładnego rozpoznawania ruchu. Technologia szacowania postawy człowieka dokładnie identyfikuje nie tylko oczy, ale też pozycję ciała i głowy. Pozwala to nastawiać i śledzić ostrość, gdy obiekt jest odwrócony od aparatu lub ma zasłoniętą twarz. W trybie ciągłym AF, gdy spust migawki jest wciśnięty do połowy, aparat umożliwia rozpoznawanie odległych obiektów, które zajmują jedynie niewielką część kadru (jeszcze mniejszą niż w poprzednich generacjach systemu AF z rozpoznawaniem w czasie rzeczywistym), o ile znajdują się blisko obszaru ostrości. Może to przyspieszyć ustawianie ostrości na zbliżającego się sportowca na zawodach lekkoatletycznych lub narciarskich.

Niezawodne rozpoznawanie kolejnych obiektów

Niezawodne rozpoznawanie kolejnych obiektów

Procesor wykorzystujący sztuczną inteligencję pozwala lepiej identyfikować ludzi, zwierzęta, ptaki, owady, samoloty i samochody/pociągi. W przypadku tej ostatniej kategorii rozpoznawane są także kaski, jakie noszą na przykład kierowcy rajdowi. Oprócz oczu, głów i tułowi psów i kotów identyfikowane są teraz oczy niektórych małych oraz pasących się zwierząt. Ulepszenia w rozpoznawaniu ptaków zwiększają efektywność identyfikacji tułowi i ustawiania ostrości na oczy różnych gatunków. Nowością jest ustawienie Zwierzę/Ptak, umożliwiające zdjęcia zwierząt i ptaków bez przełączania ustawień.

Szybki, precyzyjny system AF pokrywający duży obszar i funkcja śledzenia ostrości

Szybki, precyzyjny system AF pokrywający duży obszar i funkcja śledzenia ostrości

Zastosowany w aparacie α9 III system Fast Hybrid AF łączy szybkość i wydajność śledzenia obiektów opartą na wykrywaniu fazy z dokładnością zapewnianą przez wykrywanie kontrastu. Niezawodnie śledzi nawet szybko i chaotycznie poruszające się obiekty. 759 pól AF z wykrywaniem fazy umieszczonych w płaszczyźnie ogniskowej gęsto pokrywa około 95,6% kadru.

Obliczanie parametrów AF/AE nawet 120 razy/sekundę

Obliczanie parametrów AF/AE nawet 120 razy/sekundę

Śledzenie pozostaw aparatowi. Dzięki szybkiemu odczytowi danych z nowego przetwornika korpus α9 III może wyznaczać parametry AF/AE nawet 120 razy/sekundę — dwukrotnie częściej niż poprzedni model. System AF jeszcze dokładniej śledzi i przewiduje złożone, nagłe ruchy obiektów, a automatyka ekspozycji z łatwością reaguje na szybkie zmiany jasności. Do zwiększenia precyzji przyczynia się też ciągłość śledzenia w czasie zdjęć seryjnych.  (1) Obliczenia AF/AE  (2) 120 klatek/sekundę

Kompozytowe zdjęcia RAW osłabiają zakłócenia

Kompozytowe zdjęcia RAW osłabiają zakłócenia

Aparat α9 III ma funkcję kompozytowych zdjęć RAW. Pozwala ona zrobić serię 4, 8, 16 lub 32 zdjęć, a następnie użyć programu komputerowego Sony Imaging Edge Desktop™ do połączenia ich w jeden obraz o pełnej rozdzielczości i bardzo niskim poziomie zakłóceń. Dzięki temu można skrócić czas migawki podczas fotografowania dzikiej przyrody lub robić zdjęcia portretowe w słabym oświetleniu, a mimo to uzyskać wyjątkowo wysoką jakość obrazu i niski poziom zakłóceń nawet przy dużych wartościach ISO. Z kolei przy niższych czułościach funkcja ta osłabia przekłamania barw i postrzępienie krawędzi na zdjęciach robionych z ręki.  (1) Standardowy (2) Kompozytowy RAW

Zaawansowana 5-osiowa optyczna stabilizacja obrazu

Zaawansowana 5-osiowa optyczna stabilizacja obrazu

Aparat α9 III jest stworzony do zdjęć z ręki. Precyzyjny moduł stabilizacji obrazu, zaawansowane czujniki żyroskopowe i zoptymalizowane algorytmy skutecznie kompensują drgania korpusu i pozwalają wydłużyć czas otwarcia migawki o 8,0 stopni. Dalszą poprawę obrazu może zapewnić stabilizacja wbudowana w obiektyw i lepsza wymiana danych między korpusem a obiektywami. Rezultat to efektywne sterowanie i wyraźne obrazy nawet przy dużych ogniskowych.  [1] Obrót [2] Przechył lewo/prawo [3] Przechył góra/dół

Synchronizacja ze wszystkimi czasami migawki

Synchronizacja ze wszystkimi czasami migawki

Aparat α9 III połączony ze zgodną lampą błyskową Sony (np. HVL-F60RM2 lub HVL-F46RM) w pełni zsynchronizuje się z błyskiem nawet przy najkrótszym czasie migawki, wynoszącym 1/80 000 sekundy. Znacznie rozszerza to wachlarz twórczych możliwości. Przykładowo, fotografując w plenerze przy dużej jasności i krótkim czasie otwarcia migawki, można doświetlać obiekty bez użycia dużych zestawów oświetleniowych.

Zaawansowany przetwornik obrazu z systemem globalnej migawki eliminujący zniekształcenia na filmach

Zaawansowany przetwornik obrazu z systemem globalnej migawki eliminujący zniekształcenia na filmach

Nowy, oparty na architekturze „stacked CMOS”, pełnoklatkowy przetwornik obrazu Exmor RS o rozdzielczości 24,6 megapiksela z globalną migawką daje ogromne korzyści zarówno fotografom, jak i twórcom filmów. Całkowicie eliminuje zniekształcenia powodowane przez migawkę postępową, dzięki czemu pozwala uzyskać naturalnie wyglądający obraz niezależnie od sposobu poruszania się obiektu i aparatu, na przykład podczas filmowania z szybko jadącego pojazdu lub panoramowania.

Pierwszy raz w serii α: filmy 4K 120p bez przycięcia obrazu

Pierwszy raz w serii α: filmy 4K 120p bez przycięcia obrazu

α9 III to pierwszy aparat Sony α, który nie przycina nagrywanego obrazu filmowego 4K (3840 × 2160) 120p, a tym samym pozwala wykorzystywać pełny kąt widzenia obiektywu. W rezultacie fragmenty jednej sceny nagrane w jakości 4K w zwolnionym tempie (120p) i normalnym tempie (24p) mają jednakowy kąt widzenia i mogą być montowane bez zmiany kadrowania.

S-Cinetone™ — filmowy wygląd obrazu

S-Cinetone™ — filmowy wygląd obrazu

Profil obrazu Sony S-Cinetone jest oparty na technologii koloru, która zapewnia piękne kolory i odcienie skóry w nagraniach z renomowanych kamer Cinema Line. S-Cinetone odtwarza naturalne tony ze środka skali, niezbędne do uzyskania zdrowego wyglądu skóry, jak również łagodne kolory i atrakcyjne światła. Dzięki niemu twórcy mogą skupić się na zdjęciach — i uzyskać filmowy wygląd materiału bez potrzeby korygowania kolorów.

Kompensacja „oddychania” — stabilny kąt widzenia podczas regulacji ostrości

Kompensacja „oddychania” — stabilny kąt widzenia podczas regulacji ostrości

Funkcja kompensacji „oddychania” wydajnie ogranicza zmiany kąta widzenia podczas regulacji ostrości w czasie filmowania. Opracowana przez Sony technologia Sony Clear Image Zoom automatycznie stabilizuje kąt widzenia przy zmianach ostrości. Funkcja ta zapisuje również metadane, które umożliwiają zaawansowaną kompensację w postprodukcji, przy użyciu najnowszych programów Catalyst Browse/Prepare.

Stabilizacja z dynamicznym trybem aktywnym

Stabilizacja z dynamicznym trybem aktywnym

Korpus aparatu wyposażony jest w 5-osiowy optyczny system stabilizacji obrazu z precyzyjnym modułem stabilizacji, czujnikami żyroskopowymi i wspomagającymi je zoptymalizowanymi algorytmami. Dodatkowo można użyć dynamicznego trybu aktywnego: zaawansowanego elektronicznego systemu stabilizacji, o 30% (w przybliżeniu) bardziej efektywnego od obecnego trybu Active Mode.

Ergonomiczna konstrukcja uchwytu zwiększa funkcjonalność i zmniejsza zmęczenie

Ergonomiczna konstrukcja uchwytu zwiększa funkcjonalność i zmniejsza zmęczenie

Uchwytowi aparatu α9 III nadano nowy kształt — pewniejszy w trzymaniu i zmniejszający wysiłek fizyczny podczas długich sesji lub używania ciężkich teleobiektywów. Wypełniający dłoń, ergonomiczny kontur nie wysuwa się z ręki i zapobiega zmęczeniu.

Większa uniwersalność dzięki dodaniu przycisku własnego z przodu korpusu

Większa uniwersalność dzięki dodaniu przycisku własnego z przodu korpusu

Nowością w serii Sony α jest przycisk własny z przodu korpusu. Ułatwia on obsługę bez zdejmowania dłoni z uchwytu i pozwala jeszcze lepiej dostosować aparat α9 III do własnych potrzeb i stylu pracy. Można na przykład przypisać do niego funkcję zwiększania szybkości zdjęć seryjnych, by jednym naciśnięciem przycisku zwiększać szybkość rejestracji klatek.

Pokrętła trybu pracy i trybu ostrości

Pokrętła trybu pracy i trybu ostrości

Niezależne, znajdujące się jedno nad drugim pokrętła trybu pracy i trybu ostrości umożliwiają szybkie zmienianie ustawień. Pozwalają wybrać tryb zdjęć pojedynczych lub seryjnych i przełączać tryb AF między pojedynczym a ciągłym bez naciskania przycisków i wyświetlania menu. Aby uniknąć przypadkowej zmiany trybu, oba przyciski można blokować w aktualnych położeniach. Nowością jest możliwość wyłączenia pokrętła trybu pracy i przypisania jego funkcji do menu FN lub przycisku własnego. Taka konfiguracja ułatwia pracę w ciemności lub z użyciem osłony przeciwdeszczowej, która zasłania pokrętło.

Opracowany przez Sony, 4-osiowy mechanizm zwiększający elastyczność w czasie zdjęć

Opracowany przez Sony, 4-osiowy mechanizm zwiększający elastyczność w czasie zdjęć

Aparat α9 III jest wyposażony w monitor z 4-osiową regulacją. Łączy on funkcjonalność standardowego uchylnego monitora z uniwersalnością otwierania na bok, dzięki czemu daje pełną swobodę regulacji kąta podczas zdjęć w układzie pionowym i poziomym. Smukły, wytrzymały mechanizm pozwala wysunąć monitor poza tył obudowy i odchylać go o maksymalnie 98° w górę, 40° w dół i 180° na boki. Dotykowy, 3,2-calowy monitor LCD jest zoptymalizowany do pracy w plenerze. Rozdzielczość 2,1 mln pikseli, szeroki zakres barw i duża jasność gwarantują dobrą widoczność obrazu.

Oferowany oddzielnie uchwyt pionowy VG-C5

Oferowany oddzielnie uchwyt pionowy VG-C5

Oferowany oddzielnie uchwyt pionowy VG-C5 zwiększa funkcjonalność i wygodę podczas długich sesji zdjęciowych. Sam uchwyt i przycisk spustu migawki mają tak samo ergonomiczną konstrukcję jak korpus aparatu. Podobny jest też zestaw i układ elementów sterujących, z oddzielnym przyciskiem własnym z przodu (C5), przednim pokrętłem, pokrętłami L i R z tyłu oraz blokadą pokrętła R. Z myślą o długich sesjach projektanci uchwytu przewidzieli miejsce na dwa akumulatory NP-FZ100.

Znakomite parametry i działanie wizjera 

Znakomite parametry i działanie wizjera 

Wizjer OLED o rozdzielczości około 9,44 mln pikseli, powiększeniu 0,90× i polu widzenia 41° zapewnia wyraźny, rozległy podgląd. Dzięki ulepszeniom konstrukcyjnym odległość od oka wynosi aż 25 mm. Oryginalne rozwiązania optyczne osłabiają aberrację utrudniającą oglądanie obrazu w wizjerze i poprawiają warunki podglądu. Mniejsze opóźnienia obrazu w wizjerze i na monitorze ułatwiają stabilne kadrowanie, zwłaszcza w trybie zdjęć seryjnych. Wizjer ma trzy szybkości odświeżania: standardową (60 kl./s), wysoką (120 kl./s) i wyższą (240 kl./s). Ustawienie 240 kl./s zapewnia niezwykłą płynność obrazu w wizjerze i skutecznie zapobiega rozmywaniu się ruchu podczas zdjęć obiektów w ruchu lub poruszania aparatem.

Kurtyna zamykająca się w chwili wyłączenia zasilania

Kurtyna zamykająca się w chwili wyłączenia zasilania

Zamykana kurtyna chroni przetwornik obrazu przed zakurzeniem w czasie wymiany obiektywu. Po włączeniu tej funkcji kurtyna automatycznie zamyka się w chwili wyłączenia zasilania.

Solidność i wytrzymałość w zastosowaniach profesjonalnych

Solidność i wytrzymałość w zastosowaniach profesjonalnych

Użycie lekkiego, sztywnego stopu magnezu w górnej, przedniej i tylnej osłonie oraz wewnętrznym szkielecie korpusu α9 III zapewnia dużą wytrzymałość konstrukcji, odporność na uderzenia i efektywność rozpraszania ciepła. Nowy korpus jest przygotowany na trudne warunki pracy w zastosowaniach profesjonalnych, a mimo to pozostaje stosunkowo nieduży i lekki.

Duża niezawodność w terenie

Duża niezawodność w terenie

Aparat α9 III jest niezwykle odporny na pył i wilgoć. Uzyskano to dzięki takim rozwiązaniom konstrukcyjnym, jak silikonowe uszczelnienia wokół przycisków i wykładzina otaczająca gniazdo mocowania. Ulepszenia konstrukcyjne objęły też wizjer elektroniczny: dokładne uszczelnienie jego elementów optycznych jest równie skuteczne jak podwójne szklenie. Po dodaniu odpornych na pył i wilgoć obiektywów, lamp błyskowych i uchwytu pionowego VG-C5 aparat α9 III stanie się sercem zestawu na każde warunki i pogodę.

Udoskonalone wyświetlanie grup

Udoskonalone wyświetlanie grup

Zdjęcia seryjne, wykonywane z szybkością do 120 kl./s, można łączyć w grupy. Taka organizacja radykalnie zwiększa efektywność pracy podczas przeglądania obszernego materiału w poszukiwaniu konkretnej fotografii. Grupom można także przypisywać oceny, które pomagają w późniejszym filtrowaniu i przeszukiwaniu. Pozostają one widoczne także po zaimportowaniu obrazów do programu edycyjnego w komputerze. Znacznie upraszcza to zarządzanie danymi i przyspiesza pracę.

Ustawienia menu Fn

Ustawienia menu Fn

Jeśli do przycisku Fn przypisana zostanie funkcja menu Fn odtwarzania, podczas odtwarzania dostępne będą takie narzędzia, jak zmienianie stanu ochrony, przesyłanie do smartfona i przesyłanie na serwer FTP. Oprócz tego będzie można wykonywać działania na zbiorach odfiltrowanych obrazów — na przykład przesyłać je na serwer FTP. Menu Fn jest dostępne podczas wyświetlania jednego obrazu, indeksu, kalendarza/folderu i ekranu wyboru obrazu. Aby wyświetlić je podczas sprawdzania pojedynczego obrazu, wystarczy przeciągnąć palcem w górę wyświetlacza LCD.

Warunek filtra odtwarzania

Warunek filtra odtwarzania

Przeglądając materiał, można stosować różne filtry wyników wyszukiwania. Kryteria takie jak data, folder, fotografia/film, ocena, stan ochrony i FTP pozwalają szybko filtrować zawartość nawet dużych bibliotek i znajdywać potrzebne obrazy.

Program Remote Camera Tool

Program Remote Camera Tool

Remote Camera Tool to program służący do zdalnego sterowania zdjęciami (tetheringu) przy użyciu komputera podłączonego przez przewodową sieć LAN. Po połączeniu aparatu z komputerem albo koncentratorem, do którego jest podłączony komputer, program pozwala zmieniać ustawienia aparatu i robić zdjęcia.

Wbudowana sieć Wi-Fi do przesyłania na serwer FTP i do smartfona oraz zdalne sterowanie z komputera

Wbudowana sieć Wi-Fi do przesyłania na serwer FTP i do smartfona oraz zdalne sterowanie z komputera

Dzięki łączu Wi-Fi (IEEE 802.11ac) z technologią MIMO 2×2 aparat α9 III może przesyłać dane nawet dwa razy szybciej od poprzednika. Transmisja w paśmie 5 GHz gwarantuje najwyższą szybkość i stabilność zarówno fotoreporterom i autorom zdjęć sportowych, którzy muszą natychmiast dostarczyć materiał, jak i w zastosowaniach studyjnych.

Dwa gniazda zgodne z kartami CFexpress typu A

Dwa gniazda zgodne z kartami CFexpress typu A

Oprócz kart pamięci SD UHS-I i UHS-II aparat α9 III obsługuje bardzo szybkie nośniki CFexpress typu A, pozwalające szybko zapisywać duże ilości danych o zdjęciach i filmach z bufora aparatu. Nośniki te idealnie sprawdzają się podczas zdjęć seryjnych z szybkością 120 kl./s. Aparat α9 III daje różne możliwości zapisu fotografii i filmów na nośnikach. Pozwala na przykład rozdzielać zapisywane dane pomiędzy różne nośniki z użyciem takich kryteriów, jak typ pliku, rozmiar obrazu czy jakość obrazu. W usprawnieniu pracy pomaga również tryb nagrywania naprzemiennego.

Usługi chmurowe Sony 

Usługi chmurowe Sony 

Usługi chmurowe Sony wspomagają pracę od zdjęć po produkcję. Aplikacja mobilna Creators' App pozwala zdalnie sterować aparatem i przesyłać zdjęcia i filmy do smartfona. Z kolei platforma Sony Creators' Cloud zapewnia dostęp do różnych narzędzi wspomagających produkcję. Przykładowo, Master Cut (Beta) wykorzystuje metadane z aparatu i sztuczną inteligencję w chmurze do wstępnego montażu nagrania, a Ci Media Cloud ułatwia zespołom wspólną pracę nad produkcją. Usługa sieciowa Discover pozwala nawiązywać kontakty z innymi twórcami, czerpać inspiracje z ich prac i promować własną działalność. Zawiera wiele porad i zapewnia dostęp do artykułów o twórczości Ambasadorów Sony i metodach produkcji.

ILCE9M3.CEC
4548736153349

Dane podstawowe

TYP APARATU/KAMERY Aparat cyfrowy z wymiennym obiektywem
Mocowanie obiektywu Mocowanie typu E

Sekcja kamery

TYP PRZETWORNIKA Pełnoklatkowy (35,6 × 23,8 mm) przetwornik obrazu CMOS Exmor RS
LICZBA PIKSELI (całkowita) Około 25,2 megapiksela
LICZBA PIKSELI (EFEKTYWNIE) Fotografie: maks. około 24,6 megapiksela, filmy: maks. około 20,3 megapiksela
OPTYCZNY FILTR DOLNOPRZEPUSTOWY Tak
ZAKRES TEMPERATURY BARW 2500K – 9900K

Przetwornik obrazu

System ochrony przed kurzem Tak

Zapis (fotografie)

FORMAT ZAPISU JPEG (zgodność z DCF 2.0, Exif 2.32, zgodność z MPF Baseline), HEIF (zgodność z MPEG-A MIAF), RAW (zgodność z formatem Sony ARW 5.0)
ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE) [3:2] Pełna klatka 35 mm L: 6000 × 4000 (24 M), M: 3936 × 2632 (10 M), S: 3008 × 2000 (6,0 M)

Zapis (film)

KOMPRESJA FILMU XAVC S: MPEG-4 AVC/H.264, XAVC HS: MPEG-H HEVC/H.265
FORMAT ZAPISU DŹWIĘKU LPCM 2 kan. (48 kHz 16 bitów), LPCM 2 kan. (48 kHz 24 bity), LPCM 4 kan. (48 kHz 24 bity)

System nagrywania (Film)

FORMAT ZAPISU FILMU (XAVC HS 4K) 3840 × 2160 (4:2:0, 10 bitów) (w przybliżeniu): 119,88p (200 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:0, 10 bitów) (w przybliżeniu): 100p (200 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:0, 10 bitów) (w przybliżeniu): 59,94p (150 Mb/s / 75 Mb/s / 45 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:0, 10 bitów) (w przybliżeniu): 50p (150 Mb/s / 75 Mb/s / 45 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:0, 10 bitów) (w przybliżeniu): 23,98p (100 Mb/s / 50 Mb/s / 30 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 119,88p (280 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 100p (280 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 59,94p (200 Mb/s / 100 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 50p (200 Mb/s / 100 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 23,98p (100 Mb/s / 50 Mb/s)
FORMAT ZAPISU FILMU (XAVC S 4K) 3840 × 2160 (4:2:0, 8 bitów) (w przybliżeniu): 119,88p (200 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:0, 8 bitów) (w przybliżeniu): 100p (200 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:0, 8 bitów) (w przybliżeniu): 59,94p (150 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:0, 8 bitów) (w przybliżeniu): 50p (150 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:0, 8 bitów) (w przybliżeniu): 29,97p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:0, 8 bitów) (w przybliżeniu): 25p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:0, 8 bitów) (w przybliżeniu): 23,98p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 119,88p (280 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 100p (280 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 59,94p (200 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 50p (200 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 29,97p (140 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 25p (140 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 23,98p (100 Mb/s)
FORMAT ZAPISU FILMU (XAVC S HD) 1920 × 1080 (4:2:0, 8 bitów) (w przybliżeniu): 119,88p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:0, 8 bitów) (w przybliżeniu): 100p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:0, 8 bitów) (w przybliżeniu): 59,94p (50 Mb/s / 25 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:0, 8 bitów) (w przybliżeniu): 50p (50 Mb/s / 25 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:0, 8 bitów) (w przybliżeniu): 29,97p (50 Mb/s / 16 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:0, 8 bitów) (w przybliżeniu): 25p (50 Mb/s / 16 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:0, 8 bitów) (w przybliżeniu): 23,98p (50 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 59,94p (50 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 50p (50 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 29,97p (50 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 25p (50 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 23,98p (50 Mb/s)
FORMAT ZAPISU FILMU (XAVC S-I 4K) 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 59,94p (600 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 50p (500 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 29,97p (300 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 25p (250 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 23,98p (240 Mb/s)
FORMAT ZAPISU FILMU (XAVC S-I HD) 1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 59,94p (222 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 50p (185 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 29,97p (111 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 25p (93 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów) (w przybliżeniu): 23,98p (89 Mb/s)

Funkcje filmu

ZWOLNIONE I PRZYSPIESZONE TEMPO (LICZBA KLATEK NA SEKUNDĘ) Tak
NAGRYWANIE PROXY Tak
KOD CZASOWY / BITY UŻYTKOWNIKA Tak
WYJŚCIE DANYCH RAW Tak (HDMI)

System nagrywania

Gniazdo na kartę pamięci SLOT1: gniazdo wielofunkcyjne na kartę pamięci SD (zgodną z UHS-I/II) / kartę CFexpress typu A, SLOT2: gniazdo wielofunkcyjne na kartę pamięci SD (zgodną z UHS-I/II) / kartę CFexpress typu A

System ustawiania ostrości

SPOSÓB NASTAWIANIA OSTROŚCI Szybki, hybrydowy system AF (AF z detekcją fazy/AF z detekcją kontrastu)
USTAWIENIE OSTROŚCI Fotografie: maks. 759 pól (AF z wykrywaniem fazy), filmy: maks. 627 pól (AF z wykrywaniem fazy)
ZAKRES CZUŁOŚCI OSTROŚCI Od –5 EV do 20 EV (przy odpowiedniku ISO 100, obiektyw F2.0)
ROZPOZNAWANIE (FOTOGRAFIE) Człowiek, Zwierzę, Ptak, Owad, Samochód, Pociąg, Samolot
ROZPOZNAWANIE (FILMY) Człowiek, Zwierzę, Ptak, Owad, Samochód, Pociąg, Samolot
INNE CECHY AF Level for Crossing (fotografie), AF Track for Speed Change (fotografie), czułość AF przesunięcia obiektu (filmy), szybkość przejścia AF (filmy), przełączanie pionowego/poziomego obszaru AF, rejestracja obszaru AF, cyrkulacja punktu ostrości, mapa ostrości (film), asysta AF (film)
WSPOMAGANIE AF Tak (z wbudowanej diody LED)

Sterowanie ekspozycją

TYP POMIARU Pomiar z wykorzystaniem 1200 stref
ZAKRES CZUŁOŚCI POMIARU Od –5 EV do 17 EV (przy odpowiedniku ISO 100, obiektyw F2.0)
KOMPENSACJA EKSPOZYCJI ±5,0 EV (do wyboru krok 1/3 EV i 1/2 EV)
CZUŁOŚĆ ISO Fotografie: ISO 250–25 600 (z możliwością rozszerzenia do ISO 125–51 200), automatyczna (ISO 250–12 800, z możliwością wyboru górnej i dolnej granicy); filmy: odpowiednik ISO 250–25 600, automatyczna (ISO 250–12 800 z możliwością wyboru górnej i dolnej granicy)
KOMPENSACJA MIGOTANIA Tak

Wizjer

TYP Wizjer elektroniczny 1,6 cm (typ 0,64″) (Quad-XGA OLED)
Liczba punktów 9 437 184 punkty
Powiększenie Około 0,90× (obiektyw 50 mm nastawiony na nieskończoność, –1 m–1)
DIOPTRIE Od –4,0 do +3,0 m–1
Odległość od oka Około 25 mm od soczewki wizjera, 21 mm od ramki wizjera przy –1 m–1 (norma Camera & Imaging Products Association)
Wybór liczby klatek na sekundę w wizjerze Tryb NTSC: STD 60 kl./s / HI 120 kl./s / HIGHER 240 kl./s, tryb PAL: STD 50 kl./s / HI 100 kl./s / HIGHER 200 kl./s

Ekran LCD

Typ monitora 8,0 cm (3,2″), TFT
PANEL DOTYKOWY Tak
Liczba punktów 2 095 104 piksele
Regulacja kąta Kąty otwarcia (w przybliżeniu): 98° w górę, 40° w dół, 180° na bok, obrót 270°

Inne funkcje

INNE CECHY Efekt gładkiej skóry, Twórczy wygląd, Funkcja użytkownika, Profil zdjęcia, Animacja poklatkowa, Automatyczne kadrowanie, Pre-Capture, Zwiększanie szybkości zdjęć seryjnych, Zdjęcia z redukcją szumów
CLEAR IMAGE ZOOM (FOTOGRAFIE) Około 2x
CLEAR IMAGE ZOOM (FILM) Około 1,5× (4K), około 2× (HD)

Migawka

Typ migawki Migawka elektroniczna
Czas otwarcia migawki Fotografie: od 1/80 000 s do 30 s i B; filmy: od 1/8000 s do 1 s
Synchronizacja z lampą błyskową Szybkość 1/80 000 s, 1/500 s

Stabilizacja obrazu

Typ Mechanizm przemieszczania przetwornika obrazu z kompensacją w 5-kierunkach (kompensacja zależy od specyfikacji obiektywu)
Efekt kompensacji 8,0 stopni (według normy Camera & Imaging Products Association. Tylko pochylenie/odchylenie. Z zamontowanym obiektywem FE 50 mm F1.2 GM. Redukcja szumów przy długiej ekspozycji: wyłączona.)
TRYB Fotografie: włączanie/wyłączanie, filmy: dynamiczny aktywny, aktywny, standardowy, wyłączony

Lampa błyskowa

TYP -
STEROWANIE Przedbłysk TTL
KOMPENSACJA MOCY BŁYSKU +/- 3,0 EV (przełączanie kroku między 1/3 lub 1/2 EV)
WSPÓŁPRACA Z ZEWNĘTRZNĄ LAMPĄ BŁYSKOWĄ Lampa błyskowa do systemu Sony α zgodna ze stopką Multi Interface, możliwość użycia adaptera stopki do podłączania lamp wyposażonych w stopkę z automatyczną blokadą

Mechanizm

Szybkość ciągłego zapisu (przybliżona wartość maks.) Hi+: 120 kl./s

Odtwarzanie

TRYBY Tryb wyświetlania w powiększeniu, ochrona, klasyfikacja, znacznik ujęcia (film), klatka oddzielająca, przycięcie, przechwytywanie zdjęć

Dostępność

FUNKCJE Czytnik ekranu, Powiększenie, Mapa ostrości (film), Wyświetlanie zarysu, Rozpoznawanie obiektu w AF, Ostrość dotykiem, Śledzenie uruchamiane przez dotyk, Zdjęcie dotykowe, Automatyczna ekspozycja dotykiem, Ekran LCD z wieloosiową regulacją, Funkcja użytkownika

Interfejs

ZŁĄCZE KOMPUTEROWE Pamięć masowa / MTP
ZŁĄCZE MULTI / MICRO-USB Tak
Stopka Multi Interface Tak (zgodność z SuperSpeed USB 5 Gb/s (USB 3.2))
NFC -
Złącze do synchronizacji Tak
SIEĆ BEZPRZEWODOWA (WBUDOWANA) Tak (zgodność z Wi-Fi, IEEE 802.11a/b/g/n/ac (pasmo 2,4 GHz / pasmo 5 GHz))
Bluetooth® Tak (standard Bluetooth 5.0 (pasmo 2,4 GHz))
WYJŚCIA HDMI Złącze HDMI (typu A), 3840 × 2160 (30p/25p/24p) / 1920 × 1080 (60p/50p/24p) / 1920 × 1080 (60i/50i), YCbCr 4:2:2 8 bitów / RGB 8 bitów, 4672 × 2628 (59,94p/29,97p/23,98p), RAW 16 bitów
Stopka Multi Interface Tak (z cyfrowym interfejsem dźwiękowym)
Gniazdo mikrofonu Tak (mini jack stereo 3,5 mm)
Gniazdo słuchawkowe Tak (mini jack stereo 3,5 mm)
PILOT (BEZPRZEWODOWY) Tak (pilot Bluetooth)
Złącze LAN Tak (1000BASE-T, 100BASE-TX, 10BASE-T)
FUNKCJE Funkcja przesyłania na FTP (przewodowa sieć LAN, tethering przez USB, Wi-Fi), wysyłanie do smartfona, zdalne sterowanie za pomocą smartfona, zdalne sterowanie PC

Strumieniowa transmisja USB

FORMAT DANYCH WIDEO MJPEG,YUV420
ROZDZIELCZOŚĆ WIDEO 3840 × 2160 (15p / 30p), 3840 × 2160 (12,5p / 25p), 1920 × 1080 (30p / 60p), 1920 × 1080 (25p / 50p), 1280 × 720 (30p), 1280 × 720 (25p)
FORMAT DANYCH AUDIO LPCM 2 kan. (16 bitów 48 kHz)

Dźwięk

Mikrofon Wbudowany, stereofoniczny; Wbudowany, do notatek głosowych
Głośnik Wbudowany, monofoniczny

Kompensacja cech obiektywu

USTAWIENIE Winietowanie, aberracja chromatyczna, dystorsja, „oddychanie” (film)

Zasilanie

DOSTARCZANA BATERIA/AKUMULATOR Jeden akumulator NP-FZ100
Czas pracy baterii / akumulatora (fotografie) Około 400 zdjęć (wizjer) / około 530 zdjęć (monitor LCD) (norma Camera & Imaging Products Association)
Czas pracy baterii/akumulatora (film, faktyczne nagrywanie) Około 90 min (wizjer) / około 95 min (monitor LCD) (norma Camera & Imaging Products Association)
Czas pracy baterii/akumulatora (film, nagrywanie ciągłe) Około 145 min (wizjer) / około 150 min (monitor LCD) (norma Camera & Imaging Products Association)
Ładowanie wewnętrznego akumulatora Tak (dotyczy złącza USB Type-C. Zgodność z technologią USB Power Delivery)
ZASILANIE PRZEZ USB Tak (dotyczy złącza USB Type-C. Zgodność z technologią USB Power Delivery)
Pobór mocy (ekran LCD) Fotografie: około 4,8 W (z założonym obiektywem FE 28–70 mm F3.5–5.6 OSS), filmy: około 6,8 W (z założonym obiektywem FE 28–70 mm F3.5–5.6 OSS)

Waga

SAM KORPUS Około 617 g

Waga

WAGA (Z AKUMULATOREM I KARTĄ PAMIĘCI) Około 702 g

Wymiary i waga

Wymiary (szer. x wys. x gł.) Około 136,1 × 96,9 × 82,9 mm, około 136,1 × 96,9 × 72,8 mm (od uchwytu do monitora)

Temperatura w środowisku pracy

TEMPERATURA W ŚRODOWISKU PRACY 0–40℃

Dostarczane wyposażenie

ZAWARTOŚĆ OPAKOWANIA Akumulator NP-FZ100, ładowarka BC-QZ1, przewód zasilający, ochraniacz przewodu, pasek na ramię, przykrywka korpusu, osłona stopki akcesoriów, muszla oczna

    Brak metod dostawy dla tego produktu.

    Brak recenzji

    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Produkt dodany do porównania