5-kierunkowy system stabilizacji obrazu
Aparat α7 II kompensuje pięć rodzajów drgań, które mogą wystąpić przy fotografowaniu i filmowaniu z ręki. Zasadniczo rozszerza to dostępne środki wyrazu. Duża efektywność kompensacji — 4,5 stopnia przysłony — pozwala utrwalać odległe obiekty, uzyskać szczegółowe ujęcia z bardzo małej odległości czy rejestrować sceny nocne.
Współpraca z szerokim wachlarzem obiektywów
Nowy 5-kierunkowy system stabilizacji obrazu znakomicie ułatwia fotografowanie i nagrywanie z ręki. Kompensuje drgania przy korzystaniu z bardzo wielu obiektywów. Zastosowane w modelu α7 II mocowanie typu E cechuje się małą odległością między tylnym pierścieniem obiektywu a przetwornikiem obrazu. W praktyce oznacza to możliwość korzystania z różnorodnych obiektywów.
Optymalna współpraca z każdym obiektywem α
Na korpusie α7 II możesz bez obaw zamontować każdy posiadany obiektyw z mocowaniem typu E, a po zastosowaniu odpowiedniego adaptera — także z mocowaniem typu A. Aparat samoczynnie rozpoznaje model obiektywu i dobiera optymalne parametry rejestracji obrazu oraz sposób działania 5-kierunkowego systemu stabilizacji obrazu. Jeśli używasz obiektywu z mocowaniem typu E wyposażonego w optyczny stabilizator obrazu (OSS), aparat α7 II wykorzystuje oba systemy stabilizacji: w obiektywie i w korpusie.
Wydajny system Fast Hybrid AF
Nowo udoskonalony system Fast Hybrid AF zapewnia bardzo dużą szybkość reakcji, dokładne przewidywanie i pokrycie szerokiej strefy — a w rezultacie niezawodne ustawianie i śledzenie ostrości. Należy do najszybszych systemów spotykanych w korpusach z pełnoklatkową matrycą. Działa o 30% szybciej niż w modelu α7. Dokładnie przewiduje ruch obiektów i umożliwia utrzymanie na nich ostrości.
AF w płaszczyźnie ogniskowej oparty na detekcji fazy w obiektywach z mocowaniem A
Model α7 II jest wyposażony w system AF w płaszczyźnie ogniskowej oparty na detekcji fazy, który działa nawet po zamontowaniu obiektywu z mocowaniem typu A z zastosowaniem specjalnego adaptera LAEA3(LA-EA1). Pozwala to na wykorzystanie szerokiego zakresu AF, wysokiej prędkości reakcji, precyzyjnego systemu śledzenia i bardzo dobrych właściwości optycznych obiektywów z mocowaniem typu A.
24,3-megapikselowy, pełnoklatkowy przetwornik obrazu Exmor™ CMOS
Przetwornik obrazu rejestruje pięknie wyglądające, 24,3-megapikselowe obrazy, które cechują się wysoką jakością nawet w samych rogach kadru. Dzięki jego bardzo szerokiemu zakresowi dynamicznemu uzyskasz niski poziom szumów i zaskakująco bogate, subtelne przejścia tonalne. Niezwykle realistyczny wygląd każdej sceny to owoc wprowadzonych przez Sony innowacji, które pozwalają dokładniej uchwycić szczegóły.
Procesor obrazu BIONZ X™
Procesor obrazu BIONZ X realizuje swoje zadania w czasie rzeczywistym i wiernie odwzorowuje faktury i szczegóły — tak jak widzi je nieuzbrojone oko. Dzięki połączeniu go z układem scalonym o dużej skali integracji, który skraca przetwarzanie obrazu, uzyskuje się bardziej naturalne szczegóły, większy realizm zdjęć i filmów, pełniejsze przejścia tonalne i mniejszy poziom szumów.
Obsługuje 14-bitowy format RAW bez kompresji
Nowa zgodność z 14-bitowym formatem RAW bez kompresji umożliwia wybór optymalnego formatu dopasowanego do potrzeb. Kamera zapewnia wspaniałą jakość przejść tonalnych umożliwiającą zmaksymalizowanie korzyści wynikających z zastosowania szerokiego zakresu dynamicznego przetwornika obrazu.
Mocna obudowa ze stopu magnezu
Dla zapewnienia niezawodnej pracy w terenie korpus łączy małe wymiary i wagę z solidną konstrukcją. Jego góra i przód oraz wewnętrzny szkielet są wykonane ze sztywnego stopu magnezu — bardzo lekkiego, a przy tym wytrzymałego i stabilnego w użytkowaniu.
Wytrzymałe mocowanie obiektywu
Wzmocniona konstrukcja i większa sztywność gniazda na obiektyw umożliwiają bezpieczny montaż nawet dużych i ciężkich obiektywów — takich jak superteleobiektywy czy modele przeznaczone do nagrywania filmów.
Udoskonalony uchwyt i spust migawki
Kształt i wysokość uchwytu na korpusie pomagają w pewniejszym trzymaniu aparatu nawet przy pracy z dużym obiektywem. Pozwalają też sprawniej posługiwać się pokrętłami i przyciskiem spustu migawki. Sam spust migawki ma obecnie nowy kształt i jest przesunięty ku przodowi. Ułatwia to naturalne wykonywanie zdjęć i uniknięcie poruszenia obrazu.
Ekspresywne filmy z lekkiego korpusu
Choć korpus α7 II ma małe wymiary, doświadczony filmowiec szybko odkryje jego duży potencjał. Aparat pozwala bowiem na nagrywanie materiału, który będzie urzekać jakością obrazu i dźwięku, filmów z miękko rozmytym tłem i niezwykle wyraźnymi szczegółami. Duża czułość zagwarantuje żywy obraz nawet przy nagrywaniu ciemnych scen. Wachlarz twórczych możliwości rozszerzają dodatkowo profile obrazu i tryby P/A/S/M.
Kontrastowy wizjer XGA OLED TruFinder™ o wysokiej rozdzielczości
Wygoda i komfort obsługi to między innymi zasługa znakomitego wizjera. Wyświetlany w nim obraz uwzględnia wszystkie wybrane ustawienia aparatu — pozwala zatem obejrzeć zdjęcie jeszcze przed jego wykonaniem. Dodatkową zaletę stanowi zaawansowany system optyczny z 3 soczewkami, który zapewnia bogate przejścia tonalne i bardzo duży kontrast.
Stabilny obraz w wizjerze
Stabilizacji może być również poddawany obraz w wizjerze i na ekranie LCD. Podgląd w takim trybie jest możliwy po wciśnięciu do połowy spustu migawki, przy powiększaniu obrazu oraz w podczas filmowania. Ułatwia to pracę nad kompozycją i ustawianie ostrości przy zdjęciach z użyciem teleobiektywu lub obiektywu do makrofotografii.
Funkcja śledzenia ostrości
Efektywne utrzymywanie ostrości na ruchomych obiektach to efekt udoskonaleń w systemie śledzenia ostrości. Dzięki uwzględnieniu dodatkowych informacji ze sceny system ten dobiera i wykorzystuje optymalne pole AF — zapewniając sprawne, stabilne ustawianie ostrości. Znacznie lepsze wykrywanie i śledzenie ruchomych obiektów to także zasługa naszej zaawansowanej, firmowej technologii analizy obrazu.
Technologie reprodukcji szczegółów i kompensacji dyfrakcji
Technologia reprodukcji szczegółów zapewnia wierniejsze odwzorowanie detali obrazu. Technologia kompensacji dyfrakcji poprawia jakość detali podczas zdjęć przy mocno przymkniętej przysłonie obiektywu.
Strefowe osłabianie szumów
System strefowej redukcji szumu analizuje zawartość obrazu i odpowiednio dzieli go na strefy (takie jak krawędzie, faktury i obszary o jednolitym kolorze, jak niebo), by następnie usunąć z nich szum właściwie dobraną metodą. W rezultacie uzyskuje się zauważalne obniżenie poziomu zakłóceń — i znacznie czystszy obraz.
Profile obrazu
Przed dokonaniem nagrania można skorygować takie aspekty wyglądu filmu, jak przejścia tonalne, kolorystyka i szczegółowość obrazu. Wybrane parametry można zapisać wraz z innymi ustawieniami jako profil. Urządzenie pozwala na zapis siedmiu takich profilów.
Ustawienie gamma S-Log2
To stworzone przez Sony ustawienie krzywej gamma, wykorzystywane w profesjonalnych kamerach wideo, 13-krotnie rozszerza zakres dynamiczny, wzbogaca przejścia tonalne i zapobiega prześwietlaniu świateł oraz niedoświetlaniu cieni. Korekta kolorystyki w postprodukcji zapewni minimalny poziom szumów i nieprzeciętną szczegółowość obrazu, a w rezultacie pozwoli na zastosowanie różnych form wyrazu.
Kod czasowy / Bity użytkownika
Ta funkcja pozwala na wybór ustawienia „Rec Run”, przy którym kod czasowy zwiększa się tylko w czasie nagrywania, oraz „Free Run”, przy którym kod czasowy zwiększa się stale. Dodatkowo można wybrać zapis z kompensacją kodu czasowego (drop frame) lub bez kompensacji (non drop frame). Aparat α7 II umożliwia ponadto reprodukcję czystego sygnału HDMI z osadzonym kodem czasowym.
Wyjście „czystego” sygnału HDMI
Dzięki złączu HDMI możliwe jest przesyłanie w czasie rzeczywistym sygnału Full HD na duży ekran zewnętrznego monitora. Ta funkcja umożliwia nagrywanie filmu bez kompresji na urządzenie zewnętrzne, bez nakładania na obraz informacji o ujęciu.
Starannie zaprojektowany system obsługi
Elementy sterujące zoptymalizowano w taki sposób, by umożliwić szybkie, intuicyjne zmienianie ustawień podczas podglądu obrazu w wizjerze. Skorygowano położenie i działanie przedniego i tylnego pokrętła, dzięki czemu stały się one wygodniejsze w użyciu. W rezultacie obecny system obsługi przewyższa nawet rozwiązania z poprzednich modeli α7.
Łatwa personalizacja przycisków
Standardowe funkcje wielu przycisków możesz zmienić na takie, z których korzystasz najczęściej. Dzięki temu obsługa aparatu stanie się wygodniejsza i bardziej intuicyjna. Do 10 przycisków można łącznie przypisać 56 funkcji.
Wygodny, uchylny ekran LCD
Wykonywanie zdjęć z nietypowych perspektyw umożliwia ruchomy ekran LCD, który można odchylić o mniej więcej 107° w górę i 41° w dół. W połączeniu z lekkością i poręcznością całego urządzenia zapewnia on znacznie większe możliwości wykonywania zdjęć. Wyświetlany obraz pozostaje dobrze widoczny nawet w pełnym słońcu: dzięki technologii WhiteMagic jego jasność jest niemal dwukrotnie większa niż w typowych wyświetlaczach.
System ochrony przed kurzem i powłoka
Aby na zdjęciach nie pojawiały się brzydkie plamy, filtr optyczny na matrycy jest pokryty specjalną powłoką antystatyczną, która przeciwdziała osadzaniu się kurzu i wilgoci w czasie wymiany obiektywów. Oprócz tego aparat jest wyposażony w mechaniczny system ochrony przed kurzem. Po włączeniu trybu czyszczenia wprowadza on przetwornik obrazu w intensywne wibracje i powoduje odrywanie się drobinek kurzu osadzonych na filtrze.
Sterowanie i udostępnianie jednym dotknięciem
Sterowanie jednym dotknięciem umożliwia wykorzystanie smartfona lub tabletu jako wizjera oraz pilota aparatu cyfrowego. Udostępnianie jednym dotknięciem pozwala przesyłać zdjęcia i filmy z aparatu. W obu przypadkach, instalując aplikację Imaging Edge Mobile na smartfonie lub tablecie z technologią NFC i systemem operacyjnym Android, unikniesz skomplikowanego konfigurowania i nawiążesz łączność bezprzewodową – wystarczy przyłożyć urządzenie do aparatu. Sterując aparatem przy pomocy smartfonu, możesz wykonywać zdjęcia z nietypowych, trudnych do uzyskania perspektyw lub fotografować się z grupą przyjaciół, a także od razu przesyłać zdjęcia do smartfonu, aby udostępniać je w serwisie społecznościowym. Nie masz NFC? Żaden problem. Urządzenia można sparować ręcznie.
Serwis PlayMemories Camera Apps™ www.sony.net/pmca
Serwis z aplikacjami PlayMemories Camera Apps pozwala wzbogacać zestaw funkcji aparatu dodatkowymi możliwościami. Zwiększają one swobodę twórczej ekspresji, zupełnie jak dodatkowe obiektywy i akcesoria.
Wieloklatkowa redukcja szumów
Ten tryb znacznie osłabia szumy i zwiększa czułość przy fotografowaniu ciemnych scen bez statywu ani lampy błyskowej. Jego działanie polega na łączeniu czterech zdjęć w jeden obraz. Osłabieniu ulega także rozmycie obrazu spowodowane drganiami aparatu, zwiększa się natomiast szczegółowość obrazu i poziom kontrastu.
Zdjęcia w tempie 5 kl./s z automatyką ostrości/ekspozycji i śledzeniem ostrości
Kiedy fotografowany obiekt szybko się porusza, do uchwycenia najważniejszego momentu na ostrej, dobrze naświetlonej fotografii można wykorzystać tryb zdjęć seryjnych z szybkością 5 kl./s. W tym trybie działa również automatyka ostrości i ekspozycji. Udoskonalony algorytm dokładnie przewiduje ruch obiektów i umożliwia utrzymanie na nich ostrości nawet w czasie zdjęć seryjnych.
Format XAVC S: profesjonalna jakość zapisu
Aby uzyskać najwyższą możliwą jakość i minimalny poziom zakłóceń, można nagrywać obraz w formacie XAVC S, będącym adaptacją profesjonalnego formatu XAVC 4K/HD. Pozwala on na zapis filmów Full HD (1920 x 1080) przy przepływności 50 Mb/s (60p/50p, 30p/25p, 24p), z dźwiękiem Linear PCM.
Imaging Edge™ Remote, Viewer i Edit
Skorzystaj z aplikacji Imaging Edge na komputer, aby poprawić wyniki swojej pracy. Użyj „Remote”, by kontrolować i monitorować nagrywanie w czasie rzeczywistym. „Viewer” umożliwia szybki podgląd, ocenę i wybranie zdjęć z biblioteki, a „Edit” pozwala na przekształcenie danych RAW na wysokiej jakości zdjęcia. Wykorzystaj w pełni pliki Sony RAW i skuteczniej zarządzaj swoim procesem produkcji.
Obiektyw | |
Mocowanie obiektywu | Mocowanie typu E |
Współpraca z obiektywami | Obiektywy Sony z mocowaniem typu E |
Przetwornik obrazu | |
Typ przetwornika | Pełnoklatkowy (35,8 x 23,9 mm) przetwornik obrazu Exmor™ CMOS |
Liczba pikseli (całkowita) | 24,7 MP |
Format przetwornika obrazu | 3:2 |
System ochrony przed kurzem | TAK |
Przetwornik obrazu | |
Liczba pikseli (efektywnie) | 24,3 Mpix |
Typ przetwornika | 35 mm |
Zapis (fotografie) | |
Rozmiar obrazu (piksele), 3:2 | Pełna klatka 35 mm L: 6000 x 4000 (24M), M: 3936 x 2624 (10M), S: 3008 x 2000 (6,0M) |
Rozmiar obrazu (piksele), 16:9 | Pełna klatka 35 mm L: 6000 x 3376 (20M), M: 3936 x 2216 (8,7M), S: 3008 x 1688 (5,1M) |
Rozmiar obrazu (piksele), panorama | Szeroki kąt: pozioma 12 416 x 1856 (23M), pionowa 5536 x 2160 (12M) |
Tryby jakości obrazu | RAW, RAW + JPEG, JPEG Extra Fine, JPEG Fine, JPEG Standard |
Zapis w formacie RAW | 14-bitowy |
Format RAW bez kompresji | Tak |
Efekty zdjęciowe | Posteryzacja (kolor) |
Styl twórczy | Standard |
Funkcje zakresu dynamicznego | Wyłączona |
Zapis (film) | |
Format zapisu | AVCHD 2.0 / MP4 / XAVC S (maks. 1920 x 1080/60p 50 Mb/s) |
Kompresja filmu | XAVC S: MPEG-4 AVC / H.264 |
Format zapisu dźwięku | AVCHD/MP4/XAVC S |
Funkcje filmu | Wyświetlanie poziomu dźwięku, regulacja poziomu nagrywania dźwięku, automatyczne wydłużanie czasu otwarcia migawki, wyświetlanie informacji HDMI (włączanie/wyłączanie), kod czasowy/bity użytkownika, zapis filmu w dwóch formatach, automatyczne wydłużanie czasu otwarcia migawki, sterowanie zapisem |
Nośnik danych | |
Obsługiwane nośniki nagrań | Memory Stick PRO Duo™, Memory Stick PRO-HG Duo™, Memory Stick XC-HG Duo, karta pamięci SD, karta pamięci SDHC (zgodna z UHS-I), karta pamięci SDXC (zgodna z UHS-I) |
Redukcja szumów | |
Redukcja szumów | Długa ekspozycja |
Wieloklatkowa redukcja szumów | Automatyka / ISO 100 do 51 200 |
Balans bieli | |
Tryby balansu bieli | Automatyczny, światło dzienne, cień, chmury, wolfram, świetlówki (ciepła biel, zimna biel, biel dzienna, światło dzienne), lampa błyskowa, pod wodą, temperatura barwowa (2500 – 9900 K) i filtr barw (G7 do M7: 15 stopni, A7 do B7: 15 stopni), własny, pod wodą |
Mikrokorekty automat. balansu bieli | G7 do M7 (15 stopni), A7 do B7 (15 stopni) |
Bracketing | 3 klatki, do wyboru poziom H/L |
Ostrość | |
Sposób nastawiania ostrości | Fast Hybrid AF (AF z detekcją fazy/AF z detekcją kontrastu) |
Czujnik ostrości | Przetwornik Exmor® CMOS |
Pola ostrości | Pełna klatka 35 mm: 117 pól (AF z detekcją fazy) |
Zakres czułości ostrości | EV-1 – EV20 (odpowiednik ISO100 z założonym obiektywem F2,0) |
Tryb AF | Pojedynczy AF (AF-S), ciągły AF (AF-C), DMF (bezpośrednia ręczna regulacja ostrości), ręczny |
Strefa wyznaczania ostrości | Szeroka (117 pól (AF z detekcją fazy), 25 pól (AF z detekcją kontrastu)) |
Zasięg światła wspomagającego AF | Około 0,3 m – około 3,0 m (z założonym obiektywem FE 28–70 mm F3.5–5.6 OSS) |
Ekspozycja | |
Typ pomiaru | Pomiar z wykorzystaniem 1200 stref |
Czujnik pomiarowy | Przetwornik Exmor® CMOS |
Zakres czułości pomiaru | EV –1–20 (przy odpowiedniku ISO 100, z założonym obiektywem F2,0) |
Tryb pomiaru | Wielosegmentowy, centralnie ważony, punktowy |
Tryby ekspozycji | Automatyka (iAUTO, lepsza automatyka), zaprogramowana automatyka ekspozycji (P), preselekcja przysłony (A), preselekcja czasu ekspozycji (S), ręczny (M), tryby tematyczne (wybór sceny), panorama, film |
Automatyczny bracketing ekspozycji | Ciągły / bracketing: pojedynczy, krok co 1/3 EV, 1/2 EV, 2/3 EV, 1,0 EV, 2,0 EV, 3,0 EV, do wyboru 3 klatki lub 5 klatek |
Pamięć ekspozycji (AE Lock) | Blokowana po wciśnięciu do połowy spustu migawki. Dostępna za pośrednictwem przycisku pamięci AE. (Włączanie/wyłączanie/automatyczna) |
Ekspozycja | |
Czułość ISO | ISO 50–25 600 |
Wizjer | |
Typ wizjera | Wizjer elektroniczny typu 0,5" (kolorowy) |
Liczba punktów | 2 359 296 punktów |
Regulacja jasności (wizjer) | Automatyczna / Ręczna (5 ustawienia od -2 do +2) |
Pokrycie kadru | 100% |
Powiększenie | Około 0,71x (obiektyw 50 mm nastawiony na nieskończoność, -1m-1) |
Korekcja dioptryczna | -4,0 do +3,0 m |
Odległość od oka |
Około 27 mm od soczewki wizjera; 22 mm od ramki wizjera przy -1 dioptrii |
Ekran LCD | |
Typ monitora | Wyświetlacz LCD TFT 3,0" |
Całkowita liczba punktów | 1 228 800 punktów |
Regulacja jasności (LCD) | Ręczna (5 ustawień od -2 do +2), tryb słonecznej pogody |
Powiększanie obrazu przy nastawianiu ostrości | Pełna klatka 35 mm: 5,9x, 11,7x; APS-C: 3,8x, 7,7x |
Wyróżnianie ostro ujmowanych fragmentów przy ręcznym nastawianiu ostrości | Tak (poziom: duży/średni/mały/wył., kolor: biały/czerwony/żółty) |
Inne funkcje | |
Rozpoznawanie twarzy | Włączone/włączone (rejestracja twarzy)/wyłączone |
Clear Image Zoom | Fotografie/filmy: Około 2x |
Zoom cyfrowy (fotografie) | Pełna klatka 35 mm: do 8x, APS-C: do 8x |
Zoom cyfrowy (filmy) | Pełna klatka 35 mm: Około 4x. APS-C: Około 4x. |
Kompensacja cech obiektywu | Winietowanie, aberracja chromatyczna, dystorsja |
Migawka | |
Czas otwarcia migawki | Fotografie: 1/8000 s do 30 s, B (bulb) |
Stabilizacja obrazu | |
Efekt kompensacji | 4,5 stopnia (według normy Camera & Imaging Products Association. Tylko obrót wokół osi pionowej/przechył w górę/w dół. Przy zamontowanym obiektywie Sonnar T* FE 55 mm F1,8 ZA. Redukcja szumów przy długiej ekspozycji: wyłączona.) |
Kontrola błysku | |
Sterowanie lampą błyskową | Przedbłysk TTL |
Typ | Tak (z wbudowanej diody LED) |
Kompensacja mocy błysku | +/- 3,0 EV (przełączanie kroku między 1/3 lub 1/2 EV) |
Tryby pracy lampy błyskowej | Wyłączona |
Współpraca z lampą zewnętrzną | Lampa błyskowa do systemu Sony α zgodna ze stopką Multi Interface, możliwość użycia adaptera stopki do podłączania lamp wyposażonych w stopkę z automatyczną blokadą |
Blokada mocy błysku | TAK |
Mechanizm | |
Tryby zapisu | Pojedynczy, ciągły, samowyzwalacz (opóźnienie 10 s/2 s), samowyzwalacz (seria) (opóźnienie 10 s, |
Szybkość ciągłego zapisu (przybliżona wartość maks.) | 5 kl./s (w trybie ciągłym High) |
Odtwarzanie | |
Tryby odtwarzania | Jedno zdjęcie (z informacjami o zdjęciu, histogramem RGB i ostrzeżeniem o światłach/cieniach lub bez tych informacji) |
Interfejs | |
Złącze komputerowe | Pamięć masowa, MTP, zdalne sterowanie z komputera |
NFC | TAK |
Wyjście HD | Złącze HDMI® micro (typu D), BRAVIA Sync (menu link), PhotoTV HD, wyświetlanie fotografii w formacie 4K |
Stopka Multi Interface | Tak |
Inne | Gniazdo mikrofonowe (mini jack stereo 3,5 mm); gniazdo słuchawkowe (mini jack stereo 3,5 mm); złącze uchwytu do zdjęć w układzie pionowym |
Stopka Multi Interface | Złącze Multi Terminal/Micro USB |
Dźwięk | |
Mikrofon | Wbudowany mikrofon stereofoniczny lub mikrofon ECM-XYST1M / adapter XLR-K1M (sprzedawane oddzielnie) |
Głośnik | Wbudowany, monofoniczny |
Drukowanie | |
Obsługiwane standardy | Exif Print, Print Image Matching III, ustawienie DPOF |
Funkcja użytkownika | |
Typ funkcji użytkownika | Ustawienia przycisków użytkownika |
Zasilanie | |
Wydajność akumulatora (filmy) | W rzeczywistych warunkach: około 60 min przy korzystaniu z wizjera, około 65 min przy korzystaniu z ekranu LCD (norma Camera & Imaging Products Association) |
Zasilanie zewnętrzne | Zasilacz sieciowy AC-PW20 (sprzedawany oddzielnie) |
Zasilanie | |
Dostarczany akumulator | NP-FW50: akumulator z serii W |
Czas pracy baterii / akumulatora (fotografie) | Do 350 zdjęć |
Wymiary i waga | |
Waga (z dostarczonym akumulatorem i kartą pamięci) | 556 g (sam korpus) / 599 g (z akumulatorem i nośnikiem danych) |
Wymiary (szer. x wys. x gł.) | 126,9 x 95,7 x 59,7 mm |
WiFi® & NFC | |
Łączność bezprzewodowa i sieciowa | Wi-Fi® |
- Przewód zasilający
- Akumulator NP-FW50
- Zasilacz sieciowy
- Pasek na ramię
- Przykrywka korpusu
- Osłona stopki akcesoriów
- Muszla oczna
- Przewód micro USB
Brak metod dostawy dla tego produktu.